reklama

Slovenčina moja koníčka ...

Už na základnej škole ma chválili, že viem písať celkom pekné slohové práce. Len keby som si dával väčší pozor na gramatiku a pravopis. Na strednej škole to bolo o tom istom. A teraz keď som začal písať blog, tak mi zas hovoria to isté. Už mi to fakt lezie na nervy. Prečo by som nemohol písať tak ako sa mi páči? Ako keby nebolo jedno či to je gramaticky a spisovne správne....veď predsa na význame to nestráca, či ? Osobne by som bol najradšej keby sme pýsaly tak ako počujeme. Tak ako to chcel aj Pán Anton Bernolák.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (34)

Aspoň by sme sy nemusely dávať pozor na hovadiny. Prečo sa nemôže pýsať meké i len tam kde treba meko čítať ? Mne by sa to páčilo :)

Skúsym teraz napýsať krátky prýbeh štýlom pýš ako počuješ.

Kde bolo, tam bolo, žil raz jeden Čaba. Bol to veselý chlapec, ktorý sy užíval život plnýmy dúškamy. Rád šoféroval, pýsal, čítal, šantil sa. Jedného dňa to však začalo ľuďom naokolo vadiť. Začaly mu dohovárať aby sa pryspôsobyl ych obrazu. On to však krvopotne odmjetal. Naďalej robyl to čo uznal za vhodné. Až kým ho neukameňovaly - psychycky. Chudák Čaba to nezvládol a splnil sy sen o tom ako by chcel raz zomrjeť keď už to tak či tak musý byť (len dúfal, že to bude aspoň po jeho 100. narodeninách). Ukradol Ferrari a bum s ním do steny rýchlosťou 320 km/h.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ako sa Vám to páči ?? Mám na mysly teraz text, ktorý je napýsaný štýlom pýš ako počuješ ? Ten prýbeh nje je veľmy pekný, však ?

A nech my nikto netvrdí, že keď človek nepíše gramaticky správne, tak to svečí o jeho ynteľigencii ... nechcite ma rozosmiať :D.

Ďakujem za pochopenje a prajem krásny deň,

BrajtKrystal

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu