reklama

Ženské meno na T..

A teraz skúste hádať keď ich je niekoľko. Ale ako sme sa dostali ku hádaniu mena? Viete, keď je noc a Vám sa nechce spať, lebo šoférujete, lebo chcete a keď prestanete lebo ľudia nechcú, tak začnete konverzovať s dispečerkami. Potom Vás začnú volať napr. kinderko, alebo dezertík. A teraz prečo je to tak?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Lebo človek je tvor spoločenský. A keď je v práci ticho, tak to nemusí byť dobré (záleží od práce). (V tomto momente ma však nenapadá žiadna práca, kde je dobré byť ticho. Síce možno asi keď pracujete ako meditátor.) Čiže keď je dlhší čas ticho, tak zdravý človek začne konverzovať. Najprv tak jemne zahlási do vysielačky: ,,Chššrchššršš." Keď dispečérka nespí, alebo si neľakuje nechty, tak sa vo vysielačke objaví hlas v podobe:,,Niekto mi tu šušťal." Vám sa na tvári zjaví úsmev. A potom to začne. Debata sem, debata tam. Až sa Vás nakoniec dispečérka opýta:,,A vieš ako sa volám." ,,Netuším." ,,Tak hádaj." Tak som začal hádať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prvé čo ma napadlo bolo Mirka. Lebo akurát som mal ísť na stanicu pre Mirku. Mirka sa nevolá. Tak som hádal ďalej. Mal som ísť do Galérie, tak som hádal, že sa volá Valéria. Ani Valéria sa nevolá. Gizela? Ani Gizela. Katka? Ani Katka. Sybila? Ani Sybila. Pri tomto mene sa ma so slzami v očiach (od smiechu, ten bol ináč hurónsky aj v pozadí) opýtala, skade som to meno vytiahol. ,,To je na dlhšie posedenie." Ale v skratke, keď začnem uvažovať, tak veľa ľudí mi hovorí, že som z inej planéty. Uvažujem o veciach tak ako nikto. Dokonca aj pri jednoduchej hre, Activity, som všetkych spoluhráčov vykolajil z ich rytmu. Ale vraj uvažujem príliš zložito. Čo ja viem - mne sa to páči. Aspoň je sranda. :D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale späť k hádaniu. ,,Chceš pomôcku?" ,,Nie, Gitka, nechcem." ,,Dobre, ale ani Gitka sa nevolám." ,,Ináč mám pre teba adresu." ,,No hoď ju po mne." ,,Obrody 13" ,,Dobre, idem na Slobody 15" ,,NIE, Obrody 13" ,,Dobre, obrody 15" ,,Nehnevaj ma, chceš poza ucho?" ,,Hej, ale až keď pôjdem na Obrody 13 :D" ,,Ty jeden :D." Rebeka? Ani Rebeka. ,,Kolega Xyz, pomôž mu, ako sa volám." ,,Len nech háda, aspoň máme srandu." Keď to povedal, bol som rád ako 2 malé blchy, čo vóšli do sprchy. A tak z uspatej noci, bola zrazu nočná zmena s prívlastkom veselá. ,,A vieš ako sa volá kolega Xyz?" ,,Áno, Peter." Ďaľší kolega sa ozval: ,,Nie náhodou Kleofáš?:D" ,,:D:D Nie, jeho poznám." Ale na Kleofášovi sme sa z chuti zasmiali všetci. :D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Marína? Ani Marína. ,,Volám sa ako ten dezert na T." Kedže je môj obľúbený, tak som to vedel hneď že Tatiana. Ale chcel som ešte chvíľku lúštiť Táničku ako tajničku. Tak som po chvílke uvažovania povedal: ,,Tiramisu?" Znova to spustilo vlnu smiechu. Tiffany? Ani Tiffany. ,,Tak potom neviem, asi musím ísť do nonstop tesca pozrieť, aké dezerty existujú." (Lebo ako jediný obchod, okrem čerpacích staníc je aj o 3 ráno otvorený.) ,,Tak sa choď pozrieť." ,,A vieš čo Taťána, nejdem." Tadááááá. :) ,,A ktoré kolegyne ešte poznáš po mene?" ,,Tak iba Terku, Silviu a teraz Teba." Medzičasom začalo takmer svitať. A už začala aj robota ísť, tak sme od debaty upustili. Ale ráno som viezol dispečérky domov, tak sme v aute príjemne podebatovali. Ale poza ucho mi nakoniec nechcela dať. Škoda..

SkryťVypnúť reklamu
reklama

A tak ma ponovom volajú už aj dezertík. :D Čo už. Hlavne, že je sranda a že vraj pólTaxiKošíc vie, že ženské meno na T ako dezert je Tiramisu. :D

Aké z toho plynie ponaučenie? Že ženy nerady bijú mužov, ktorých poznajú len krátko...čiže, kľudne robte im napriek - ale nech je z toho cítiť lásku ;)

Krásny víkend všetkým.

BrightCrystal

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu