reklama

Prečo chcem byť milionár?

A prečo nie? Nedávno som počul myšlienku, že milionár je každý kto má z hocičoho milión kusov. A preto ja som sa rozhodol mať milión najazdených km bez vážnej nehody. Malé ťukesi nerátam. Tie sa proste stanú aj keby ste nechceli.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ináč čaute, som späť. Váš šaľený taxiKár. Chýbal som Vám?

Milujem svoju prácu. Zážitky na cestách sa nevyrovnajú asi ničomu. Denne sa stretávam s úžasnými ľuďmi. Niektorí sú hambliví, niektorím sa huba nezastaví. Dokonca sme takto nadviazali nové priateľstvá. No nie je to úžasné? A sranda je, že všetci majú niečo spoločné. Viečo čo? Bezpečný príjazd do cieľa. Aj keď pár krízových situácií sa udialo, ale zvládli sme ich. Preto chcem niektorým vodičom odkázať. Nerobte hujoviny a venujte sa riadeniu vozidla, kapišto?!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Teraz sa chcem poĎakovať, Vám všetkým, ktorí ste zverili svoje životy do mojich rúk a nôh. Ste super. Volajte stále. Teším sa na Vás ;) A viete, že sme spolu najazdili už vyše 120 000 km. No nie je to úžasné?? Cieľ mám splnený na 12%. Yííhááá :D.

A čo potom? Urobím z toho 10M km. A verím, že spolu to zase zvládneme.

A teraz trošku duchovna. Niektorí prestávajú práve čítať. Nevadí. Každé ráno, každé, poďakujem samozrejme, že som sa do ružova vyspal a vstal som do ďaľšieho nádherného dňa. Tiež poprosím tam tých hore, nech aj dnes dopravím všetkých ľudí bezpečne do cieľa. A večer samozrejme poďakujem, že sa tak naozaj stalo. A ono to funguje.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Čo z toho vyplýva? Ak viete čo chcete, tak sa Vám to proste skôr či neskôr splní.

Koniec hlásenia, milé súdružky a súdruhovia..

Čoskoro sa čítame znovu, zatiaľ še trimte ;)

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu