reklama

Hurááá, sneh !

Prebralo sa vo mne dieťa. Ale to asi v každom, keď uvidí sneh a spomenie si na sánkovačku, stavanie snehuliakov, guľovačku, lyžovačku a rôzne iné zimné radovánky. Lenže moje dieťa má podľa kalendára 22 rokov a sane, ktoré majú 60 koní a ručnú brzdu. To je trošku iná zábava.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Prišla zima a s ňou aj prvá nádielka snehu. Čo to znamená pre nás vodičov? Jednoducho povedané, treba prepnúť z letného režimu do zimného. Ak neviete ako sa to robí, tak musíte si otvoriť hlavu - odporúčam pílku na železo (lebka je totižto dosť tvrdá). Tam potom nájdete také tlačítka L - leto a Z - zima (muži ich majú hneď vedľa tej veľkej časti mozgu, ktorá myslí na sex - to sa nedá prehliadnúť a ženy ich majú vedľa tej veľkej časti, ktorá myslí na nakupovanie - tiež sa to nedá prehliadnúť).

Keď sme to už urobili, tak až teraz môžeme bezpečne sadnúť za volant a ísť otestovať prvý sneh. Aby sme neskončili, ako neznámy vodič, ktorého brzdnú dráhu som videl končiť vo zvodidlách. Snáď mi kvôli tomuto teraz nezakážu tento článok, ale portál auto.sme.sk má tiež sériu skvelých videí, ako sa naladiť na zimné šoférovanie. Tu sú.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Mal som to šťastie, že sneh začal padať, práve keď som bol v službe. Kedže som mal auto, na ktorom som ešte v zime nejazdil, tak som bol samozrejme opatrnejší. Dokonca mi zákazník vynadal, prečo na mňa musí čakať 15 minút. "Tak prepáčte, ale sneží a trošku sa viac šmýka, slovenských cestárov to nečakane prekvapilo - nechápem čo sa im stalo, veď minulé zimy v pohode pratali hneď". Tak sme sa zasmiali a ospravedlnil sa mi, že na mňa vyletel.

Ináč k tomu prataniu snehu. Keď som bol v Paríži v zime, asi pred 5 rokmi, tak ma tam prekvapilo, ako sú cestári pripravení. Ešte ani nezačalo poriadne snežiť, bola možno 1 nanometrová vrstva snehu, už ju pratali preč. U nás ?? Kým nie sú 3 nehody, tak ich to asi ani nehne. Áno viem, že štát "nemá" peniaze. Avšak keď už tak vehementne propaguje svoje opatrenia o bezpečnosti na cestách a zmeny v cestnom zákone, tak podľa môjho názoru by mohol aj s odpratávaním snehu niečo vymyslieť.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Aj keď mne osobne to zase až tak veľmi nevadí, že je na ceste sneh. Aspoň si zasánkujem trošku. Dokonca mi to vylepšilo náladu. Neviem, muži to určite poznáte a ženy asi tiež. Šmýkať sa na aute, to je asi jeden z najlepších darčekov na mikuláša. Je to doslova motoristický orgazmus. Proste blažený pocit.

Tento článok, je trošku poslabší asi, ale je 6 hodín ráno a práve som vstal, tak mi to snáď prepáčite. Ani neviem ako ho mám ukončiť. Tak asi len jednou veľkou bodkou. •

Príjemný zvyšok dňa,

BrightCrystal

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu