reklama

Vieš si to predstaviť ?

Počul som jednu krásnu pesničku. Veľmi krásnu. Napadla ma akurát keď som reagoval na reakcie ku môjmu článku o gramatike.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Spieva sa v nej o predstave sveta, kde pretvárka nehrá žiadnu rolu. Ju tu vykreslený svet kde sa ľudia tolerujú navzájom a majú sa radi lebo nevedia nenávidieť. Svet bez všetkého toho bordelu naokolo. Svet, v ktorom nemusíš sa báť, že Ťa niekto zradí aj keď Ti prisahal.

Vieš si to predstaviť ?

Vieš si predstaviť prácu, ktorá nekončí sa večer? Nepozná stres, ani Damoklove meče..vieš si to predstaviť? Čo ak sa to dá ?

Predstav si lásku, ktorá nemá cez oči pásku, nepozná peniaze, meno ani krásu...

Svet, v ktorom ruky slúžia na podanie a pozdrav...

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vieš si to predstaviť ?

Tento text som zčasti okopíroval, nie je to môj výmysel. Vďaka patrí Plexo-vi a Mugis-ovi za ich perfektnú pesničku, ďakujem Vám chalani.

Všetkým ostatným prajem krásny zvyšok dňa,

BrightCrystal

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu