reklama

Ľudia ešte nie sú zlí ..

Mal som klasickú nočnú zmenu. Ak si dobre pamätám, tak sa práve striedal štvrtok so stredou. Teda presnejšie to bolo presne pred týždňom. Uvažoval som či to mám zverejniť, alebo to nechať tak. Nakoniec to zverejním. Možno prispejem ku zmene k lepšiemu.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

Niesol som už asi štvrtého študenta domov zo zábavy. Tento bol konečne pri zmysloch viac ako tí pred ním, tak sme sa zakecali. Cesta bola celkom dlhá, z centra som šiel Ťahaťovce. Podarilo sa nám prebrať spústu tém. V jednom momente mi však prišlo nevoľno - začalo ma tlačiť. Chalan si nič nevšimol, tak som mu to povedal. Bol milý a pomohol mi. Aj keď bol unavený a boli asi 2 hodiny ráno. Našťastie netrebalo volať sanitku. Trebalo mi len ísť na záchod. Poprosil som ho či môžem ísť u ňho. Najprv sa zatváril štýlom, či si nerobím náhodou srandu. Nerobil som si. Fakt mi trebalo ísť kakať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Keď musíš tak musíš. Príroda je silný čarodej. Chvílku váhal, ale kým sme došli pred blok, v ktorom býva, tak súhlasil, že ma pustí k sebe na WC. Vraj som prvý taxikár, ktorý to u ňho robil. ,,Nečakané", vravím. Zasmiali sme sa. A tak mám nového kamaráta.

Nezištne mi pomohol, neznámemu človeku. Nemusel, ale on to urobil. Mohol mi kľudne povedať, že nech idem do Hypertesca, veď je nonstop otvorené. Ale on to neurobil. Ľudia ešte nie sú zlí... Sám však neviem, či by som pustil cudzieho človeka ku sebe domov na záchod. Asi by to záležalo od situácie.

Len toľko som chcel, trošku možno netradičný článok, ale napísal som ho, lebo verím, že to zmení k lepšiemu aspoň 1 človeka. A to mi zatiaľ stačí.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Príjemný zvyšok dňa,

BrightCrystal

P.S.: Košičania, dneska mám zase nočnú, som zvedavý na dnešné menü :D

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu