reklama

Samochvála smrdí, noačo ?

Aj Vy niekedy cítite túžbu pochváliť sa? S tým čo ste urobili, čo sa Vám podarilo, ako ste pomohli, ako fajne ste si navarili, a s ďaľšími podstatnými aj nepodstatnými vecami? Tak to urobte. Ja to občas robím tiež. To znamená, že to môžete aj Vy. :D A že vraj samochvála smrdí...noačo? Keď ma nikto iný nepochváli, prečo by som sa nemohol pochváliť a vychváliť sám? Sme ľudia, potrebujeme to..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Minule som napríklad zdvihol bordel z ulice a hodil ho do koša. Nikto mi však nepoďakoval, ale viem, že som urobil správnu vec a že si to určite niekto všimol a urobil to tiež. Aspoň dúfam teda.

Alebo som staršej pani pomohol nájsť v obchode čo hľadala, aj keď som neni personál. Tiež ma nikto nepochválil. Aspoň, že teta mi poďakovala. A ja som povedal, že aj nabudúce.

Potom sú tu také samozrejmosti, ako pomôcť zákazníčke s kufrom. Ale ja som ju čakal už pri vchodových dverách. A to teraz v zime. Ach, aký som ja len úžasný. :D Ďakujem. Tiež sa mi pani poďakovala, že som prvý, ktorý to takto urobil. Viete ako ma to zahrialo, tam dnuka, okolo toho tlčúceho zázraku ? :).

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale napríklad jeden ujo mi ani nepoďakoval, že som mu zachránil život (aspoň ja som to tak vnímal). Ak by som ho nebrzdil, tak by vletel pod kolmoidúci kamión. Len na mňa surovo zatrúbil. A keď mal možnosť ma konečne obehnúť, tak mi ukázal ten stredný prst. Čo už, aj takí ľudia sú, ale nehnevám sa na ňho. Určite ho vytočili v práci, alebo sa ráno kvôli blbosti (zase) pohádal s manželkou. Ináč je to určite milý človek, ako všetci. :)

Určite som urobil ešte veľa dobrých vecí, za ktoré ma nikto nepochválil. A určite ste ich urobili aj Vy. Chcem pred Vami dať klubúk dole, ste úžasní, chválim Vás. Robte dobré skutky naďalej. A pochválte sa nimi (ak Vás nepochvália iní). Nehambite sa. Ja sa nehambím. Ani Vy sa nemusíte.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Ale musím sa ešte nakoniec pochváliť, že ma minule môj sponzor pochválil. Vraj som šikovný, nech to robím len tak ďalej, že určite to niekde dotiahnem. Čo si myslíte, čo som urobil ja, tiež ako sponzor, pri najbliššej príležitosti? Viete ako dobre mi to padlo? Ak to práve číta tiež nejaký sponzor, alebo šéf, alebo ocko či mamka, proste nejaká autorita... pochválte svojich ľudí, svoje deti. Uvidíte, že Vám to dvihne náladu a konieckoncov aj pracovné nasadenie, rodinnú pohodu, ....

Krásny večer prajem,

BrightCrystal

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu