reklama

Keď majú semafory krámy..

A ktomu sa ešte pridajú sviatoční vodiči, hlma, dážď a vianočné strašidlo, tak máme dokonalý recept na vysoký tlak. :D No hrozné dačo, čím som si ja dneska prešiel..Ale viem, že ako po červenej príde zelená, tak isto aj po každej búrke víde slnko. A čo Vám chcem dneska povedať, že aj keď ste nervózny, tak v momente keď Vám sadne niekto do auta, alebo príde do cesty, tak sa usmievajte. Lebo život kašle na to, že sa ponáhľate, alebo, že zákazník sa ponáhla. Chce Vám dať červenú, tak Vám ju proste dá. Možno preto, aby sme sa zamysleli a možno..

Písmo: A- | A+
Diskusia  (4)

..preto aby nás zachránil pred situáciou, ktorá by nastala, kebyže máme večne zelenú. Viete, to je tak, že aj keby ste pred piatimi rokmi nezavreli to okno, tak by dnešok bol úplne iný. Aj tie topánky, čo ste potrebovali kúpiť, by ste kúpili, lebo by obchody boli otvorené, ako v hociktorý iný deň.

Ale inak to bol dneska celkom super deň. Až na toho sviatočného vodiča, čo išiel predomnou 40km/h, a ani ho obehnúť, lebo zprava autá a zľava 2itáplná. A brzdil keď bola na semafore ešte zelená, ale však prečo nie, nech má taxík za ním už červenú. ÁÁÁááááááááááááááá!!!! Som myslel, že ma roztrhne v tom momente.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Ale inak bol dneska super deň. Začal tým, že som viezol dispečérky. Juchúúú. :) Konečne už mám ku ďaľším hlasom priradené aj tváre :) Juchúúú. A milé tváre. Juchúúú. :) Potom to bolo také sviatočné, kde nič tu nič. Aspoň som si v kľude čítal novú knižku. Ale po obede sa to rozbehlo. Našťastie. Dneska ešte aj zarobím. Aj keď som nechcel, no ale čo už s Vami, keď dávate, tak vezmem, ne?!.

A teraz ku večeru som sa ani nezastavil. Ešte aj piškať som musel za jazdy. :D Srandujem. Bo, ževraj je dnes Pištu (Štefan je Pišta, však?), tak sa ľudia idú zabávať atď...

Len toľko som chcel na dnes, sa ozvať, aby som nechýbal a nezabudli by ste na mňa. :D

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Tak, príjemný zábava a krásnu večer prajem. Možno zažijete aj oheňstroje, tak ako ja (niekto sa už asi nevie dočkať).

BrightCrystal

P.S.: keď majú semafory krámy, tak sa im radšej vyhýbajte zďaleka ... sú skoro také protivné, ako ženy..nič v zlom :)

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu