reklama

Tento článok píšem v tescu.

Už vyše 25 minút čakám na zákazníčku. Nechcelo sa mi už sedieť v aute, tak som ju šiel hľadať. Nebolo to ťažké - našiel som ju pri finančných službách. Rieši pôžičku. Čo sa zbláznila?! Veď si viaže slučku okolo krku. A to je ešte aj celkom mladá. Má síce dcéru, ale neverím, že má viac ako 30 rokov. Snažil som sa jej to vyhovoriť, ale márne. Aj tak sa na seba hnevám. No nič, ešte ma s ňou možno čaká dneska cesta do Revúcej. Skúsim použiť ženské zbrane. Mám vôbec nejaké? Asi hej, pôvodne som mal byť dievčatko. Dofrasa, ale to vážne ľudia nepoznajú inú možnosť?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Navrhol som jej nech si navýši príjem. Nato ma vysmiala s ironickou poznámkou, že na Slovensku sa to nedá. Ta sa jej pýtam, že prečo? Bola ticho. Asi po trápnych 3-4 minútach ticha som sa jej spýtal, čo hovorí na podnikanie. Zase ma vysmiala. Som si pomyslel, že to je celkom tvrdý oriešok. Som sa jej spýtal teda, že kde robí a že prečo chce pôžičku. Pracuje na benzínke a pôžičku chce preto aby vedela vyžiť. Tak som sa jej spýtal, či málo platia. Zase bola ticho. Tak som sa jej spýtal, či keď nevie vyžiť, či bude vedieť ešte splácať?? Musím končiť, ide už preč a ja nie som v aute ... ešte sa ozvem... majte sa zatiaľ :)

Csaba Lehocky

Csaba Lehocky

Bloger 
  • Počet článkov:  22
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Profesionálny šofér - taxikár, vo voľnom čase podnikateľ - rozbiehač .. zástanca názoru, že každý môže mať svoje PZP (psychický zdroj príjmu) - vysnívaný job, bez ohľadu nato, čo si myslí okolie... Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu